torstai 18. maaliskuuta 2010

TORSTAI

Tänään oli ihan pakko ostaa kimppu ruusuja silmän iloksi!

5 kommenttia:

  1. Ihania ruusuja sulla,vaaleanpunaisia,tykkään tällaisista..Olen muutenkii kukka ihminen,minulla niitä on ikkunoilla ja riippumassa,minusta koti ei ole minkäänlainen,jos ei ole kukkia..
    Mukavaa illan jatkoa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Minäkin pidän kukista ja erityisesti leikkokukista, viherkukat ei jostain syystä minulla oikein menesty!

    VastaaPoista
  3. No voi ,että,kasteletko liikaa vai mikä niillä on,ettet saa kasvamaan ja kukkimaan? Minä pyrin saamaan ne talven yli,lepokauden kun saa ohi,niin keväällä,ne kukkii taas ja piristyvät!

    VastaaPoista
  4. Juu, kyllä kastelen joskus liikaa ja joskus liian vähän (siis unohdan kastella kokonaan)! Onneksi on Onnen-bambuja ja ne on mulle tehtyjä viherkukkia ne tykkää olla ihan vain vedessä!
    Mulla on on täällä taaempana kuva niistä!

    VastaaPoista
  5. Tahtoo,joskus tietty minullakin tuo kastelu,mennä vähän liikaa,mutta sitä viisastuu vanhetessa.Onhan noita kukkasia,kertynyt jonkin verran,mullat sain vaihdettua jo aikoja sitten..huomasin muuten,että heti kukat piristyi!

    VastaaPoista